Voimaharjoittelun käsikirja (3. painos)

44,90

Monipuolisin suomalainen kirja voiman lajeista (maksimivoima, nopeusvoima ja kestovoima) sekä lihasmassaharjoittelusta ja voimaharjoittelun ohjelmoinnista. Kokonaistutkimusnäyttöön perustuva kirja, josta on hyötyä kaikkien urheilulajien fysiikkaharjoitteluun.

Varastossa

Kuvaus

Voimaharjoittelun käsikirja kokoaa yhteen tähänastisen kokonaistutkimusnäytön voiman lajien kehittämisestä ja antaa tuhdin tietopaketin voimaharjoittelun ohjelmointiin.

Syvällinen ja ainutlaatuinen teorian ja käytännön liitto voiman lajien kehittämiseen – miten kokonaistutkimusnäyttö voimaharjoittelusta saadaan hyödynnettyä tuloksia tuottaviksi käytännön sovelluksiksi

• Kehittävän voimaharjoittelun perusteet
• Maksimivoiman kehittäminen
• Nopeusvoiman kehittäminen
• Kestovoiman kehittäminen
• Lihasmassan kehittäminen
• Voimaharjoittelun ohjelmointimallit
• Voimavalmennusesimerkkejä

Tuomas Rytkönen on voimailubiologi (LitM) ja Athletican fysiikkavalmentaja, joka on Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämiseen. Tuomas on luonut Trainer4You:n Voimavalmentaja-koulutuksen ja toimii koulutuksen pääkouluttajana. Tuomas on fysiikkavalmentanut kymmenien eri lajien urheilijoita, mm. NHL- ja KHL-jääkiekkoilijoita sekä voimailulajien SM-mitalisteja ja SE-urheilijoita. Tuomas toimii myös keihäsmaajoukkueen voimaharjoittelun asiantuntijana.



Lisätiedot

Paino 0,3000 kg
New label

No

Sale label

No

ISBN

978–952–350–215–4

Sivumäärä

208

Kirjailija

Tuomas Rytkönen

kampanjatuote

No

Ilmainen toimitus

No